80 procent użytkowników komórek ignoruje multimedia
45 procent amerykańskich użytkowników telefonów komórkowych wykorzystuje je wyłącznie do ich pierwotnego celu, czyli prowadzenia rozmów.
Z raportu firmy NPD Group pt. 'Mobile Phone Usage Report' wynika, że tylko 20 procent użytkowników komórek z USA poza rozmowami lubi wykorzystywać swoje urządzenia również do takich celów jak słuchanie muzyki, oglądanie treści wideo czy surfowanie po internecie.
34 procent respondentów przyznało, że nie wie czy pamięć posiadanego przez nich urządzenia może być rozszerzona, 28 procent czy za ich pomocą może oglądać treści wideo, a 12 procent czy może uzyskać dostęp do internetu poprzez technologię Wi-Fi. Kolejne 23 procent badanych nie ma pewności czy ich telefon jest wyposażony w obsługę systemu GPS, a 21 procent czy umożliwia słuchanie muzyki.
Jednocześnie z danych NPD wynika, że 71 procent sprzedawanych obecnie za oceanem telefonów komórkowych umożliwia oglądanie treści wideo, 60 procent daje możliwość rozszerzenia pamięci, a 55 procent ma wbudowany system GPS.
Zdaniem analityków z firmy badawczej, potrzebą chwili jest edukacja amerykańskich konsumentów, a jeżeli operatorzy komórkowi i sprzedawcy mobilnych urządzeń chcą uzyskać znaczący wzrost swoich dochodów, to powinni lepiej informować klientów o potencjale oferowanych im aparatów.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: 80 procent użytkowników komórek ignoruje multimedia