62 procent studentów ogląda wideo online
Prawie 2/3 amerykańskich studentów ogląda klipy wideo i programy telewizyjne w internecie.
Z badania firmy Alloy Media and Marketing wynika, że robią oni to poprzez serwisy typu YouTube, Veoh, Hulu i Joost, a także pobierając treści z należącego do Apple sklepu iTunes - informuje serwis MediaPost Publications.
Tymczasem odsetek respondentów posiadających odbiorniki telewizyjne nieznacznie spada: z 82 procent w roku ubiegłym do 78 procent obecnie. Oznacza to rosnącą rolę komputera jako centrum osobistej rozrywki.
W tym samym czasie kupując komputer, studenci coraz częściej decydują się na urządzenia przenośne. W porównaniu z rokiem ubiegłym wskaźnik posiadania laptopów wzrósł z 63 do 70 procent, podczas gdy w przypadku komputerów desktopowych spadł z 59 do 53 procent.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: 62 procent studentów ogląda wideo online