55 proc. internautów ogląda treści wideo, których brak w telewizji
55 procent dorosłych amerykańskich internautów będących jednocześnie telewidzami, każdego tygodnia ogląda treści wideo w inny sposób niż na ekranie telewizora.
65 procent z nich twierdzi, że w internecie ogląda tradycyjne programy telewizyjne - informuje serwis Media Life, powołując się na badanie zamówione przez dostarczającą internet firmę ChoiceStream.
Największą grupę respondentów, którzy oglądają materiały wideo w sieci lub na ekranach mobilnych urządzeń, stanowią osoby w wieku od 18 do 24 lat. Przyznaje się do tego 66 procent z nich.
Z kolei spośród badanych, którzy regularnie oglądają wideo za pośrednictwem swoich komputerów, 33 procent poświęca na to co najmniej cztery godziny, a 34 procent od jednej do trzech godzin tygodniowo.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: 55 proc. internautów ogląda treści wideo, których brak w telewizji