50-procentowy wzrost sprzedaży online w sezonie świątecznym
Podczas minionego sezonu świątecznych zakupów, sprzedaż online na brytyjskim rynku zwiększyła się o ponad 50 procent.
W okresie od 1 października do 31 grudnia Brytyjczycy wydali na zakupy w sieci 15,2 miliarda funtów, w porównaniu do 9,61 miliarda funtów rok wcześniej w tym samym okresie - informuje serwis BBC News, powołując się na dane firmy Capgemini.
Na każdego funta wydanego przez Brytyjczyków w całym ubiegłym roku, 15 pensów przypadało na internet. Tymczasem w roku 2006 proporcja wynosiła tutaj 10 pensów na 1 funta.
Według Capgemini, najlepsze wyniki osiągały firmy, które prowadzą zarówno sprzedaż tradycyjną, jak i przez internet. Dla przykładu dużą popularnością w okresie od 25 listopada do 5 stycznia cieszyły się sprzedawane w sieci przez Tesco odtwarzacze MP3, aparaty cyfrowe i laptopy, dzięki czemu firma zanotowała wzrost całkowitej sprzedaży o 24 procent.
źródło: BBC News
Dołącz do dyskusji: 50-procentowy wzrost sprzedaży online w sezonie świątecznym