5 mln widzów „Na dobre i na złe” w nowym sezonie. TVP2 nokautuje konkurencję
Serial „Na dobre i na złe” w nowym sezonie ogląda średnio 4,96 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 150 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego.
„Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.40, począwszy od 3 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków najnowszego sezonu wyniosła 4,96 mln osób, co przełożyło się na 31,45 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność „Na dobre i na złe” odcinek po odcinku
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
||
2014-09-03 |
20:44:48 |
5 055 629 |
32,08% |
26,01% |
2014-09-10 |
20:43:23 |
4 884 492 |
30,69% |
22,56% |
2014-09-17 |
20:46:28 |
4 945 300 |
31,58% |
23,99% |
Średnio: |
4 961 803 |
31,45% |
24,19% |
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Zgromadził on przed telewizorami 5,06 mln oglądających.
Obecne odcinki „Na dobre i na złe” ogląda o 150 tys. widzów mniej niż trzy pierwsze odcinki tego serialu w analogicznym okresie ub.r. Wówczas średnia widownia produkcji wyniosła 5,11 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 34,05 proc. oraz 28,20 proc. (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania swojego serialowego hitu Dwójka jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce w tym paśmie zajmuje TVP1, która emituje wtedy filmy fabularne oraz mecze piłki nożnej i osiąga już tylko 9,59 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (film fabularny i „Top Chef”; 8,41 proc.), a czwarty - TVN („Ugotowani”; 7,49 proc.).
Także i wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest liderem, a dalej plasują się: Polsat, TVN i TVP1.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Na dobre i na złe |
4 961 803 |
31,45% |
24,19% |
TVP1 |
1 513 521 |
9,59% |
8,53% |
Polsat |
1 327 201 |
8,41% |
12,03% |
TVN |
1 182 177 |
7,49% |
9,82% |
Dołącz do dyskusji: 5 mln widzów „Na dobre i na złe” w nowym sezonie. TVP2 nokautuje konkurencję