5,6 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie. 1,5 mln zł trafi do dzieci
Średnio 5,62 mln widzów obejrzało 10. Mikołajkowy Blok Reklamowy, pokazany przez Polsat w piątek 6 grudnia przed „Wydarzeniami”. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,5 mln zł, która przeznaczona zostanie dla chorych dzieci.
Charytatywny blok nadany został o godz. 18.45, czyli tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń” i trwał niecałe 13 minut, a udział Polsatu w czasie jego emisji wyniósł 38,86 proc. Jeszcze lepiej było w grupie komercyjnej 16-49 - reklamy oglądało tam prawie 45,12 proc. osób zasiadających wtedy przed telewizorem. Reklamy można było zobaczyć też w internecie w serwisie ipla. Cała zebrana kwota wynosząca, według wstępnych danych, dokładnie 1 491 566,81 zł zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci.
Do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego zachęcały cztery spoty promocyjne, w których wystąpili Krzysztof Kowalewski, Jarosław Gugała, Dorota Gawryluk, Magda Sakowska, Maciej Stroiński i Klaudiusz Slezak (dowiedz się więcej).
W ubiegłym roku średnia oglądalność Mikołajkowego Bloku Reklamowego była zdecydowanie wyższa i wyniosła 7,55 mln osób. Wtedy na rzecz Fundacji Polsat udało się zebrać aż 2,07 mln zł (więcej na ten temat).
Łącznie dziesięć dotychczasowych edycji akcji przyniosło niemal 12 mln zł dochodu, który przeznaczono dla podopiecznych Fundacji Polsat. Do dziś organizacja objęła swoja pomocą 21 559 dzieci.
Mikołajkowy Blok Reklamowy |
Oglądalność (Nielsen) |
Wpływy (dane Polsatu) |
|||
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
||||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
PLN |
06-12-04 |
20:00 |
20:05 |
4 557 021 |
26,39% |
554 430,34 zł |
06-12-05 |
18:45 |
18:52 |
4 599 304 |
29,42% |
683 000,00 zł |
06-12-06 |
18:45 |
18:51 |
4 348 263 |
29,04% |
530 000,00 zł |
06-12-07 |
18:45 |
18:56 |
3 957 457 |
26,57% |
880 000,00 zł |
06-12-08 |
18:45 |
18:54 |
3 731 612 |
26,34% |
800 704,00 zł |
06-12-09 |
18:45 |
18:56 |
5 853 974 |
33,80% |
1 370 000,00 zł |
06-12-10 |
18:45 |
18:57 |
6 227 465 |
39,43% |
1 599 781,64 zł |
06-12-11 |
18:45 |
18:57 |
7 309 576 |
45,06% |
2 000 999,58 zł |
06-12-12 |
18:45 |
18:57 |
7 546 989 |
45,93% |
2 071 098,68 zł |
06-12-13 |
18:45 |
18:57 |
5 618 729 |
38,86% |
1 491 566,81 zł |
Dołącz do dyskusji: 5,6 mln widzów Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie. 1,5 mln zł trafi do dzieci