SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

40 proc. gości hotelowych ogląda Netflixa, serwis popularniejszy od pornografii i sportu

Według danych firmy Enseo 40 procent gości hotelowych korzysta z oferty Netflixa wszędzie tam, gdzie jest ona dostępna. Pod tym względem amerykańska platforma jest bardziej popularna niż treści pornograficzne oraz bardziej angażująca niż wiadomości czy transmisje sportowe.

Enseo to firma zajmująca się dostarczaniem hotelom aplikacji oraz platform pozwalających na dostęp do telewizji i treści rozrywkowych. Podczas targów CES 2017 Vanessa Ogle, szefowa Enseo, ujawniła wyniki badań przeprowadzonych przez tę firmę dotyczących zachowań gości hotelowych i korzystania przez nich z oferty rozrywkowej.

Z danych Enseo wynika, że z płatnych platform VOD podczas pobytu w hotelu korzysta zazwyczaj jedynie ok. 1 proc. gości. Przytłaczająca większość z tej grupy poświęca swoją uwagę i pieniądze na treści dla dorosłych – 90 proc. zysków czerpanych przez hotele z VOD pochodzi właśnie z segmentu porno.

Okazuje się jednak, że sytuacja ulega zmianie w wypadku hoteli, w których do dyspozycji gości jest dostęp do platformy Netflix. Wówczas, jak wynika z sondażu Enseo odsetek osób korzystających z tej oferty wśród gości wzrasta do 40 proc.

Obecność Netflixa w hotelowej ofercie owocuje nie tylko wzrostem liczby użytkowników korzystających z niego podczas pobytu, lecz także większym zaangażowaniem odbiorców. Z badań Enseo wynika też, że goście wybierający Netflixa spędzają przy nim średnio 90 minut, podczas gdy tylko 14 minut zajmuje im oglądanie wiadomości oraz programów i transmisji sportowych.

W rozmowie z serwisem Variety Ogle ujawniła, że autorskie rozwiązania Enseo są dzisiaj obecne w ponad 100 tys. hotelowych pokoi na całym świecie. Od połowy ub.r. za pośrednictwem Enseo hotele mogą oferować łatwy dostęp do Netflixa. Według Ogle ujawnione liczby wskazują, że operatorzy hotelowi, którzy pozostają przy tradycyjnym zestawie treści oferowanych przez VOD po prostu tracą na tym pieniądze. Netflix bowiem zapewnia o wiele większy przychód, poza tym jego obecność w hotelowej ofercie może dla wielu gości być decydującym argumentem w wyborze konkretnego miejsca do noclegu.

Dołącz do dyskusji: 40 proc. gości hotelowych ogląda Netflixa, serwis popularniejszy od pornografii i sportu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl