SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

38 nominacji do Effie 2011 - najwięcej dla Ogilvy

Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards. Najwięcej szans na nagrody - siedem - ma agencja reklamowa Ogilvy. Portal Wirtualnemedia.pl przedstawia wszystkich nominowanych.

W tegorocznej edycji Effie Awards - konkursu efektywności komunikacji marketingowej - otrzymano 103 zgłoszeń w 17 kategoriach. Prace oceniło 88-osobowe jury pod przewodnictwem prezesa Alior Banku Wojciecha Sobieraja. Jurorów podzielono na pięć grup, z których ostatnia oceniała kategorie specjalne (long term, smart budget, media idea, launch). W pierwszym etapie przez internet wybrano projekty na shortlisty, a w drugim - w toku dyskusji zatwierdzono nominacje i głosowano na nagrody.

>>> Effie 2010: sukces PanMedia Western i Ogilvy, bez Grand Prix 

Ostatecznie nominowano 38 prac, z których aż siedem przygotowała agencja reklamowa Ogilvy, przy czym tylko jedną samodzielnie, za to dwie wspólnie z należącą do tej samej grupy agencją interaktywną Ogilvy Interactive. Pięć nominacji otrzymał dom mediowy MEC, cztery - Starlink, a po trzy - Saatchi & Saatchi Poland, Brain, Starcom, Maxus i Universal McCann.
 

NOMINACJE DO EFFIE 2011
Kategoria - Żywność
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Saatchi & Saatchi Poland, ZenithOptimedia Group "Taniec" Wedel E.Wedel
2 Lowe GGK; MEC Uwolnij Lwa Lion Nestle Polska
3 Ogilvy, Starcom Milka. Razem dla Tatr Milka Kraft Foods Polska
4 BBDO Warszawa, Media Direction OMD Prosto z Pieca Lay's Prosto z Pieca Frito Lay Poland
Kategoria - Artykuły nieżywnościowe
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 DDB Warszawa; Optimum Media OMD Głęboko nawilżająca linia do pielęgnacji ciała - Neutrogena Formuła Norweska Neutrogena Johnson & Johnson Poland
2 TBWA\ Sztuczne Szczęki Pedigree DentaStix Mars Polska 
Kategoria - Napoje
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Testardo Gram, Brain, Starlink,  Touch Ideas, Łomża. Mały browar z dużym piwem. Łomża Browary Regionalne Łomża
Kategoria - Leki
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Starcom Bystrzak Vigor Bystrzaki USP Zdrowie
Kategoria - Media
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 MediaCom Warszawa Launch portalu dla rodziców – Świat Pampers – www.pampers.pl Pampers Procter and Gamble DS Polska
Kategoria - Usługi
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Brasil Dlaczego Ona to zrobiła? Biuro Podróży TUI TUI Poland
2 DDB Warszawa, Universal McCann Kampania Wietnam Nowe połączenie lotnicze Warszawa - Hanoi Polskie Linie Lotnicze LOT
3 180heartbeats, PanMedia Western, EM LAB Internetowa Rewolucja Google AdWords Google Poland
Kategoria - Retail
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Saatchi & Saatchi Poland, MPG "Kasa wraca jak bumerang" Carrefour Carrefour Polska
Kategoria - Pro Bono
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Mather Communications, Maxus Warszawa Weź, bądź człowiekiem Fundacja Azylu pod Psim Aniołem Fundacja Azylu pod Psim Aniołem
Kategoria - Kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Ogilvy "Fundacja TVN - Liczy się każdy gest" Payback Loyalty Partner Polska
         
Kategoria - Promocja Miejsc i Wydarzeń
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Starlink  Historie ukryte w obrazach Galeria Szt. Pol. XIX w. Sukiennice Kraków sponsoring PZU PZU
Kategoria - Finanse
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Addapter, Macroscope OMD Poland Platforma komunikacyjna - Mistrzowskie połączenie z Justyną Kowalczyk Polbank EFG Eurobank Ergasias (Polbank EFG)
2 Brain , PanMedia Western, 180heartbeats ING "Bajki” Konto Direct ING Bank Śląski 
3 Brain , PanMedia Western, 180heartbeats ING „Maminsynek” Kredyt Hipoteczny ING Bank Śląski 
4 GPD Advertising, Universal McCann  Bank płaci Konto Wydajesz & Zarabiasz Bank Zachodni WBK
5 Ogilvy, Starlink, Ogilvy Interactive Kula śnieżna Konto oszczędnościowe Banku BPH Bank BPH 
6 Starlink  PZU Uważaj na atrapy Pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych OC/AC PZU
7 Adheads , Media Vest  Stokrotka Stokrotka Getin Noble Bank 
Kategoria - Telekomunikacja
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Publicis, MEC Dociekliwe serce Neostrada, oferta: Internet do 20 Mb od 1 zł, w ramach „Twój Internet” lub „Premium Internet” Telekomunikacja Polska 
2 MediaCom Warszawa Jestem w Play Play P4 
Kategoria - Środki Trwałe
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Maxus Warszawa DeLonghi - Living Innovation DeLonghi Ecam 23.450S DeLonghi
2 Ogilvy, Mindshare Polska, Wunderman Polska 45 urodziny Ford Transit Ford Polska 
3 Maxus Warszawa  Nikon Coolpix - Mikołaj Istnieje Nikon Coolpix Nikon Polska 
Kategoria - Long Term
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Ogilvy, PHD Media Direction Delmik Delma Extra Unilever Polska
2 Agencja G7 , MEC Dobre Łaciate Mleko Łaciate Mlekpol
Kategoria - Launch
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 Red8 Advertising, PHD Media Direction Natura Kasztelan Niepasteryzowane Carlsberg Polska
2 MEC, Heads Advertising ART FM  DIH - Uwolnij swoje nogi DIH P.P.F. "Hasco-Lek" 
Kategoria - Media Idea
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Naga prawda o ubezpieczeniach ING Życie ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie 
2 Ogilvy, Ogilvy Interactive Narodowy Test Kierowców Link4 Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń 
3 Just, Macroscope OMD, Live Męskie Granie Żywiec Grupa Żywiec
4 Ogilvy, Starcom  Milka. Razem dla Tatr Milka Kraft Foods Polska
5 Universal McCann  Wieczór Gier Rodzinnych Hasbro gry Hasbro
Kategoria - Smart Budget
Lp. Zgłaszający Tytuł kampanii Produkt Klient
1 MEC Ranking Nescafe 3in1 Nescafe 3in1 Nestlé Polska 


Ogłoszenie wyników tegorocznej edycji Effie nastąpi 17 października podczas uroczystej gali w Warszawie. Partnerem konkursu jest Emerson Polska, partnerem merytorycznym i audytorem konkursu - Ernst & Young Polska, a patronem głównym - PKPP Lewiatan.

Dołącz do dyskusji: 38 nominacji do Effie 2011 - najwięcej dla Ogilvy

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
uplinkzewsi
Nagrody już przyznane, prawie rozdane.
0 0
odpowiedź
User
nick
ciekawe kto podpliczał liczbę nominacji: MEC ma w tabeli 4 nominacje a nie jest wymieniony w tekście
0 0
odpowiedź
User
16-49
gadające flaki - mózg i serce - zrobiły furrorę, której nie kumam.
0 0
odpowiedź