SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

37 proc. kadry kierowniczej płaci za cyfrowe newsy

37 proc. osób pracujących na kierowniczych stanowiskach w firmach na całym świecie płaci za cyfrowe newsy - wynika z badania Quartz.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Największy odsetek badanych płacących za cyfrowe newsy odnotowano wśród kadry kierowniczej firm z sektora finansowego (47 proc.).

Za tego typu treści płaci także po 40 proc. respondentów pracujących w firmach z branży konsultingowej, medialnej i reklamowej oraz technologicznej.

Reputacja marki oraz dostęp do ekskluzywnych informacji to główne przyczyny, z powodu których kadra kierownicza płaci za cyfrowe newsy - wskazało na nie odpowiednio 46 proc. i 45 proc. badanych. Dla 41 proc. respondentów ważna jest także jakość informacji.

 

Dołącz do dyskusji: 37 proc. kadry kierowniczej płaci za cyfrowe newsy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl