SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,78 mln widzów „Uwagi”. Ponad 51 mln zł z reklam

Magazyn interwencyjny „Uwaga” oglądało w tym roku w TVN średnio 2,78 mln widzów. To mniej niż w analogicznym okresie 2010 r., ale program obronił drugą pozycję w swoim paśmie.

Program „Uwaga” od stycznia do 30 lipca br.  oglądało średnio 2,78 mln widzów co dało 20,07 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 20,17 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem magazyn śledziło 2,8 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie Wirtualnemedia.pl.

OKRES AMR SHR % SHR (16-49)
2011 2775329 20,07% 20,17%
2010 2802763 20,21% 19,32%


Największym zainteresowaniem w pierwszy półroczu cieszył się odcinek z 24 lutego, który zobaczyło 4,2 mln widzów (25,45 proc. udziału). Próg czterech milionów widzów przekroczyły też odcinki z 17 lutego oraz 13 marca.

TOP10
Data (r) AMR SHR %
24-02-2011 4205463 25,45%
17-02-2011 4140060 25,13%
13-03-2011 4060840 23,74%
24-03-2011 3979521 25,34%
15-03-2011 3880403 24,64%
14-03-2011 3846114 23,84%
17-03-2011 3783245 23,58%
09-02-2011 3764638 23,47%
16-03-2011 3660298 22,80%
20-03-2011 3658696 20,89%


TVN w trakcie emisji „Uwagi” (poniedziałek-piątek 19.50, sobota-niedziela 19.45) zajmował drugą pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 emitująca „Wiadomości” oraz „Sport”. 

Konkurencja AMR SHR% SHR(16-49)
TVP1 4246146 30,70% 26,24%
POLSAT 2775329 20,07% 20,17%
TVN 1929128 13,95% 14,34%
TVP2 1095623 7,92% 7,75%


W profilu widowni magazynu dominowały kobiety, widzowie powyżej 40. roku życia. 

Profil ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 35,63% 74
Kobiety 64,37% 124
Wiek 04-09 1,52% 26
10-15 2,08% 31
16 - 19 1,97% 35
20 - 24 3,09% 39
25 - 29 6,48% 73
30 - 34 7,14% 86
35 - 39 7,00% 95
40 - 44 6,80% 106
45 - 49 6,45% 94
50 - 54 10,35% 129
55 - 59 12,13% 156
60+ 34,99% 173
Wlk. miasta Wieś 26,65% 68
< 50 tys. 25,96% 108
50-100 tys. 11,35% 132
100-200 tys. 10,41% 129
> 200 tys. 25,63% 127
Wykształcenie Podstawowe 52,39% 116
Średnie 32,74% 111
Wyższe 11,27% 90
Inne 3,60% 28


Wpływy reklamowe przy „Uwadze” wyniosły 51,5 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Od niedzieli TVN nadaje powtórki najciekawszych wydań programu z minionego roku. Nowe odcinki "Uwagi" widzowie zobaczą po wakacjach.

Dołącz do dyskusji: 2,78 mln widzów „Uwagi”. Ponad 51 mln zł z reklam

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widzowie
Piękna oglądalność UWAGI...nawet ponad 4.200.000....BRAWO TVN OJ BRAWO
0 0
odpowiedź
User
TVN
Wpisz goodbye ITI nowy ekran - kiedy Uwaga nakreci o tym material hahhahah gotowych 50 odcinkow lepszych niz Stawka wieksza niz zycie
20 12
odpowiedź
User
lola
nowe odcinki na zywa sa od 1 sierpnia.. macie błędne info.
20 12
odpowiedź