12 mld klipów wideo online obejrzanych w maju
Amerykańscy internauci obejrzeli w maju ponad 12 miliardów klipów wideo online.
To aż o 45 procent więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Najwięcej - 4,21 miliarda klipów - zostało obejrzanych na stronach należących do Google, z czego ponad 98 procent stanowiły materiały w serwisie YouTube.
Za Google znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media (778,2 miliona obejrzanych klipów), Yahoo (346,8 mln), Microsoftu (245,9 mln), Viacom Digital (206 mln), Time Warner (145,1 mln), ABC.com (126,6 mln), Disney Online (107,9 mln), AOL (104,7 mln) oraz Hulu (88,3 mln).
W maju każdy ze 141,7 miliona amerykańskich internautów oglądających wideo w sieci, stanowiących 74 procent tamtejszej populacji online, przeznaczył średnio 228 minut na oglądanie klipów. Statystyczny użytkownik obejrzał 85 filmików, a każdy z nich trwał średnio 2,7 minuty.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: 12 mld klipów wideo online obejrzanych w maju