SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

111 projektów nominowanych w konkursie Złote Spinacze. Najwięcej z 38 Content Communication i K+ Group

Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).

Nominowane projekty będą walczyły o nagrody w drugim etapie konkursu, który odbędzie się w listopadzie. W kategoriach głównych i sektorowych jurorki oraz jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Związek Firm PR, organizator konkursu, przeprowadzi ranking nagrodzonych podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Laureatów tegoroczne tych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 9 grudnia 2024 r.

Zobacz: Znamy pełny skład jury Złotych Spinaczy 2024

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu Złote Spinacze.

Złote Spinacze 2024 – lista nominowanych 

Kategorie główne:

PR korporacyjny

Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT

Mamy na to dane! Otodom bada mieszkaniowe szczęście Polaków / Linkleaders, Otodom, Polityka Insight, SWPS Innowacje, IQS

5G Bardziej – promocja nowego standardu sieci od T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

PR produktu

Czy AI zabierze nam pracę? Launch "Klasy AI" by Samsung / dfusion communication, Samsung

Zrobiliśmy to lepiej: PR-owy sukces Burgera Rywala / Havas PR Warsaw, MAX Premium Burgers

Powrót BELFRA – serialu, który zmienił polską telewizję / Havas PR Warsaw, CANAL+

„Zawód? Po 50-tce to tylko uczucie” / Agencja Przestrzeń, OLX Polska

Issue management i komunikacja kryzysowa

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

„Wchodzę do banku 16:55” – kryzys przekuty w sukces marki / mBank

Pomoc poszkodowanym z OC / UNIQA Polska

Advocacy i Public Affairs

Ogólnopolski Program Zwalczania Chorób Infekcyjnych / PRCN

Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy

Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych

Kampania społeczna

CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

Nawet Stańczyk z obrazu Matejki znalazł czas na Dzień na U / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Nationale-Nederlanden, Big Picture, Clear 
Communication Group, K+Group

PR pro bono

Kampania profrekwencyjna: „To Twój wybór” / OneMulti, Inicjatywa Głos Kobiet

Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

Z dwóch stron muru – działania PR wokół wystawy w POLIN / Saatchi & Saatchi, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, MSL, Prodigious, Zenith, 
Leo Burnett

Employee experience i komunikacja wewnętrzna

Pamiętaj o okularach ochronnych / ERBUD, Fundacja Szansa - Jesteśmy Razem

Etex – Nasz Wspólny Dom / WeCom PR, Verbum, 81/82, Etex Poland

Prosto, prościej, najprościej :) / ING Bank Śląski, MOSQI.TO

Event komercyjny

Międzynarodowe Targi Stomatologiczne KRAKDENT / Targi w Krakowie

Maraton z Misją od Nationale-Nederlanden / Nationale-Nederlanden, Aponadto

Akademia Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING / Burson, ING Bank Śląski, GONG

Event społeczny

Zastygliśmy na Dworcu Centralnym / Fundacja ERBUD

NATO x GAMING: pierwszy w historii sojuszu turniej gamingowy / Planet Partners, M&C Saatchi London

Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci 2024 / Fundacja Stars4Stars, Stowarzyszenie 126Evolution, Nice1 Agency, TTAge

Launch produktu, usługi lub firmy

EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry / monday comms, Electronic Arts

3x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny / Publicis Consultants, Carrefour Polska

Szwedzki klimat na drodze / White Bits, Volvo Euro-Kas Katowice

ESG, Sustainability i CSR Communications

Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360

Wielki Test Mobilności Miejskiej 2023 / NBS Communications, Arval Service Lease Polska

Kampania społeczna „Dom zaczyna się od serca” / K+Group, Pepco

Fishing For Data / Publicis

PR miejsca, miasta lub regionu

LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi / 38 Content Communication, Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura w Łodzi

Niepoważni na serio – zmiana komunikacji Teatru Komedia / Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia

Gabinet Porcelanowy – nowa wystawa Zamek Królewski na Wawelu / Zamek Królewski na Wawelu Państwowe Zbiory Sztuki

Social media

Kampania „CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu” / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało, On The Wave

Czesi oficjalnie z dostępem do morza / PORR

Influenserzy (Ba!)roku / Altavia Kamikaze + K2

Business-to-Business PR

Opiekun – kompetencje przyszłości / 38 Content Communication, Fundacja Nutricia

Są biura i jest Studio-nowa definicja przestrzeni biurowych / K+Group, Spółka biurowa Skanska, White Bits

Palo Alto Networks dla cyberbezpieczeństwa w Polsce / Monday Agencja Komunikacji

Komunikacja z rynkiem finansowym

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

Media relations

Kosmiczny „game changer” polskich inżynierów / Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa, Polska Agencja Kosmiczna

#NoShameCoalition / Answear.com, Clue PR

„Tysiące historii o drugim życiu”. 15-lecie Fundacji DKMS / M&CC, Fundacja DKMS

Employer Branding

Cała prawda o IT w finansach. mBank oddaje głos specjalistom / Linkleaders, mBank

WYWARZONE DUETY, kampania pokazująca siłę współpracy pokoleń / Carlsberg Polska

Wiemy, że dobre decyzje bywają nieoczywiste #UNEXPECTEDJOBS / Bank BNP Paribas, Be About Hybryd Agency

Content marketing – branded content

Hej, IKEA! Ty naprawdę jesteś Made in Poland? / Walk PR, IKEA Retail

Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry / 38 Content Communication, Unilever

Roweroterapia / GetHero, Decathlon, Przestrzeń

Custom Publishing

Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360

Włączamy różnorodność. Pierwszy raport DEI WBD w Polsce / SEC Newgate CEE, TVN Warner Bros. Discovery`

Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci / Biedronka

Walka z dezinformacją

Kampania Poranek PO / PRCN

Wbrew pozorom. ESET demaskuje oszustów w cyberprzestrzeni / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT

#ZmieniamyNarracje o osobach z doświadczeniem uchodźczym / Walk PR, IKEA Retail

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

Aukcje Allegro dla WOŚP / MSL, Allegro

Od antywirusa do eksperta cybersecurity. Rozwój marki ESET / Linkleaders, ESET, DAGMA Bezpieczeństwo IT

EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry / monday comms, Electronic Arts

Finanse

Nawet Stańczyk z obrazu Matejki znalazł czas na Dzień na U / Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Nationale-Nederlanden, Big Picture, Clear 
Communication Group, K+Group

Świat Bardziej Love – Ulepszamy Walentynki / VeloBank, ZOOM bsc

Fishing For Data / Publicis

Uroda, higiena i wellness

Launch gamy MELA B3 od marki La Roche-Posay / LoveBrands Group, L'Oréal, Polot Agency, 2koma7

Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry / 38 Content Communication, Unilever

L’Oréal: z ikony branży kosmetycznej do lidera beauty-tech / Publicis Consultants, L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Moda i styl życia

#NoShameCoalition / Answear.com, Clue PR

LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi / 38 Content Communication, Centrum handlowo-rozrywkowe Manufaktura w Łodzi

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

Sektor spożywczy

Zrobiliśmy to lepiej: PR-owy sukces Burgera Rywala / Havas PR Warsaw, MAX Premium Burgers

Polska Izba Miodu – liderem opinii / Weber Shandwick

3x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny / Publicis Consultants, Carrefour Polska

Kultura i media

Niepoważni na serio – zmiana komunikacji Teatru Komedia / Północne Centrum Sztuki Teatr Komedia

Powrót BELFRA – serialu, który zmienił polską telewizję / Havas PR Warsaw, CANAL+

BookTok czyli moda na czytanie prosto z TikToka / 24/7Communication, TikTok Polska

Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych

Medycyna i zdrowie

Opiekun – kompetencje przyszłości / 38 Content Communication, Fundacja Nutricia

Lecz się odpowiedzialnie – stop nadużywaniu antybiotyków / ENMEDICA CONSULTING

MAMY czas na zdrowie / Weber Shandwick, Haleon Polska

Sport, turystyka i rekreacja

„Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” / 38 Content Communication, Novotel Warszawa Centrum

„Tak jak lubisz. Bezpośrednio” – rezerwacje bez pośredników / Q&A Comms, Profitroom

Paryż 2024 – igrzyska na Maxa w Eurosporcie / Eurosport Polska, United PR

Decathlon Challenge / GetHero, Decathlon, Przestrzeń

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

Pamiętaj o okularach ochronnych / ERBUD, Fundacja Szansa - Jesteśmy Razem

Czesi oficjalnie z dostępem do morza / PORR

O rynku mieszkań inaczej: emocje i dane w jednym stały domu / Linkleaders, Otodom

Przemysł i infrastruktura

Akcja Tron – kampania edukacyjna / WCTron, Apollo 360

Różnorodny Corning: Łączymy ludzi, niezależnie od różnic / Corning Optical Communications, MJCC

Inżynierki 4.0 / Omega Communication, Siemens

Motoryzacja i transport

AlcoSense – stop nieświadomej nietrzeźwości / SAROTA PR

Wielki Test Mobilności Miejskiej 2023 / NBS Communications, Arval Service Lease Polska

Szwedzki klimat na drodze / White Bits, Volvo Euro-Kas Katowice

NGO i sektor publiczny

CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

Kampania społeczna Szlachetnej Paczki 2023 / Stowarzyszenie WIOSNA, Hand Made, ISTV Media

Kategorie specjalne:

Kreatywność

Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” / 180heartbeats + JUNG v MATT, monday comms

Żałoba 146 rodzin / K+Group, Fundacja Słonie na Balkonie, DDB Warszawa, OMD Poland, Fuse

Z dwóch stron muru – działania PR wokół wystawy w POLIN / Saatchi & Saatchi, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, MSL, Prodigious, Zenith, 
Leo Burnett

Influenserzy (Ba!)roku / Altavia Kamikaze + K2

Fishing For Data / Publicis

Efektywność

Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko gubi się cała rodzina / 38 Content Communication, Agnieszka i Daniel Dymińscy

CZEŚĆ CIAŁO! Ciała prawda o dojrzewaniu / Big Picture, Fundacja Cześć Ciało

LPP vs HDR: o znikających miliardach i odzyskanym zaufaniu / Lighthouse, LPP

Czas na #tantiemyzinternetu! / SFP-ZAPA, czyli Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych

Research&Insight

Debiutanci '23 / Profeina, Lata Dwudzieste

Platforma GdzieJakiBiznes.com od Mastercard / Mastercard, Solski Communications

Fishing For Data / Publicis

Dołącz do dyskusji: 111 projektów nominowanych w konkursie Złote Spinacze. Najwięcej z 38 Content Communication i K+ Group

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gtrw
Raz my wam po wy man i tak sobie przyznajemy te branżowe nagrody.Jak w słynnym mamie z lwem
odpowiedź