"1000 wrażeń/h" w kampanii Mercedesa GLK (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa nowego Mercedesa GLK. Akcja przebiega pod hasłami "1000 wrażeń/h" i "Zaskakujący. Nowy".
Startująca właśnie kampania reklamowa nowego Mercedesa GLK podkreśla, że oferuje on wysoki komfort jazdy, bezpieczeństwo osiągi i oszczędność. Akcja komunikuje również, że samochód równie dobrze nadaje się do jazdy w mieście, jak i poza nim.
W kampanii wykorzystywany jest spot pod hasłem "Zaskakujący. Nowy Mercedes Klasy GLK" oraz layout ze sloganem "1000 wrażeń/h".
Akcja jest prowadzona w telewizji (TV 4, Polsat Sport, Polsat News, TVN, TVN7, stacje tematyczne z pakietu At Media), prasie i internecie (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Gazetawyborcza.pl, Parkiet.com. Money.pl - sekcja Manager, Bankier.pl - sekcje Money i Biznes).
Kreację kampanii - zaplanowanej na maj i czerwiec - przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa.
Dołącz do dyskusji: "1000 wrażeń/h" w kampanii Mercedesa GLK (wideo)