SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"1000 wrażeń/h" w kampanii Mercedesa GLK (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa nowego Mercedesa GLK. Akcja przebiega pod hasłami "1000 wrażeń/h" i "Zaskakujący. Nowy".

Startująca właśnie kampania reklamowa nowego Mercedesa GLK podkreśla, że oferuje on wysoki komfort jazdy, bezpieczeństwo osiągi i oszczędność. Akcja komunikuje również, że samochód równie dobrze nadaje się do jazdy w mieście, jak i poza nim.




W kampanii wykorzystywany jest spot pod hasłem "Zaskakujący. Nowy Mercedes Klasy GLK" oraz layout ze sloganem "1000 wrażeń/h".

mercedes

Akcja jest prowadzona w telewizji (TV 4, Polsat Sport, Polsat News, TVN, TVN7, stacje tematyczne z pakietu At Media), prasie i internecie (Onet.pl, WP.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Gazetawyborcza.pl, Parkiet.com. Money.pl - sekcja Manager, Bankier.pl - sekcje Money i Biznes).

Kreację kampanii - zaplanowanej na maj i czerwiec - przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa.

Dołącz do dyskusji: "1000 wrażeń/h" w kampanii Mercedesa GLK (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl