SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

10 lat tygodnika "naj"

Pierwszy numer pisma "naj" pojawił się w sierpniu 1994 roku

Był to pierwszy tygodnik kobiecy w portfolio wydawnictwa Gruner + Jahr Polska (wcześniej, w maju 1993 roku został wprowadzony miesięcznik "Claudia").

"naj" przyjął formułę typowego pisma dla pań. Dużo miejsca poświęcał tematyce pielęgnacji zdrowia i urody, oraz tzw. poradnictwu.  Jednocześnie wyróżniały go ciekawe reportaże, strony poświęcone sprawom rodzinnym, a także prezentacje niepospolitych sylwetek.

Z okazji dziesiątej, zobowiązującej rocznicy istnienia na rynku, redakcja tygodnika ofiarowuje swoim wspaniałym czytelnikom jeszcze bogatszy i ładniejszy "naj" ("naj" nr 36/04, na rynku od 30.08.04 do 05.09.04).

Pismo będzie mieć bardziej klarowną konstrukcję szpigla. Zostanie podzielone na bloki tematyczne zaznaczone kolorowymi belkami. W nowym "naj" znajdzie się więcej informacji, więcej pytań do specjalistów, więcej praktycznych porad, rozszerzony zostanie dział porad prawnych.
"naj" będzie bardziej kolorowy, bardziej gęsty, ale wciąż wyróżniający się elegancją, będzie jeszcze bliższy czytelnikowi, ale pozostanie nowoczesny.

W ciągu 10 lat "naj" sprzedał się w ilości 234 milionów egzemplarzy*.
Średnia sprzedaż tygodnika "naj" za okres styczeń-maj 2004r. wyniosła 308.918 egz., co uplasowało tygodnik na 2. miejscu w segmencie poradniczych tygodników kobiecych**. 
W swoim segmencie "naj" ma największe czytelnictwo w grupie kobiet 20-39 lat: 1.156.485.***
Aktualnie "naj" zajmuje w swojej grupie 2.miejsce pod względem przychodów reklamowych: 17.364.066 PLN****.


*źródło: G+J Polska (sierpień 1994-lipiec 2004)
**źródło: ZKDP (styczeń-maj 2004)
***źródło: PBC General (SMG/KRC), lipiec 2003-czerwiec 2004, COW, kobiety 20-39 lat, n=6705
****Expert Monitor, styczeń-lipiec 2004, bez reklam własnych

Dołącz do dyskusji: 10 lat tygodnika "naj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl