SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,6 mln widzów „Naszego nowego domu”. Wysoka oglądalność niedzielnych powtórek

„Nasz nowy dom” w jesiennym sezonie śledziło średnio 1,60 mln osób. Polsat w czasie emisji reality-show był czwarty w rynku telewizyjnym w 4+ i drugi w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 24,58 mln zł. Wyższą widownię od premier gromadziły powtórki produkcji emitowane w niedzielnym access prime-time, które śledziło 1,66 mln osób.

Dziewiątą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 23 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w jesiennej ramówce br. format oglądało średnio 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 10,45 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,25 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor pokazany 5 października br. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 1,84 mln oglądających.

Nadawana jesienią ub.r. siódma seria reality-show przyciągała przed ekrany o 270 tys. więcej widzów. Gromadziła ona średnio 1,87 mln osób przy udziale wynoszącym 12,06 proc. w 4+, 15,92 proc. w 16-49 oraz 13,92 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 9” zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP1 emitująca gł. prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekładało się na 16,28 proc. udziału. Drugi był TVN („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 12,78 proc.), a trzecią lokatę z minimalną przewagą nad Polsatem zajęła TVP2 („Barwy szczęścia” i „Pierwsza randka”; 10,89 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Polsat był wiceliderem, a w grupie 16-59 lat zajął miejsce trzecie.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 24,58 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. reality-show zarobiło 25,61 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Wyższą widownię od premier gromadziły powtórki produkcji emitowane w niedziele o godz. 17.30. W okresie od 10 września do 19 listopada br. śledziło je średnio 1,66 mln osób, co dało stacji 13,3 proc. udziału w 4+ i 13,6 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

W niedzielę, 3 grudnia 2017 roku Polsat pokaże specjalny - świąteczny - odcinek „Naszego nowego domu”, w którym Dowbor odwiedzi rodziny, którym już wyremontowano domy.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,6 mln widzów „Naszego nowego domu”. Wysoka oglądalność niedzielnych powtórek

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Luc
Rozegrane po mistrzowsku!
Rozbić jeden program na 2 dni do dobrych pasm i w sumie 3,3 mln widzów
Hajs się zgadza! Brawo Nina! :)
0 0
odpowiedź
User
Dudek
Coś w tym jest. Mi bardziej termin niedzielny odopowiada i w niedzielę właśnie dlatego oglądam NND. A po drugie to fajnie że Polsatu tu działa tak pro bono raczej, to się chwali.
0 0
odpowiedź
User
Cataleya
Nie przesadzałabym z tym "pro bono", ale faktycznie, oprócz stacji na programie zyskują jacyś biedni ludzie. Dobrze, że to się ogląda, bo głupio by było zdejmować taką działalność "dobroczynną" z anteny.
0 0
odpowiedź