1/5 wiadomości na Twitterze powiązanych z markami
Co piąta wiadomość umieszczana w serwisie społecznościowym Twitter zawiera jakiś rodzaj zapytania bądź informacji na temat określonego produktu lub usługi związanego z marką.
Tak wynika z analizy ponad pół miliona wpisów w mikroblogu, przeprowadzonej przez zespół badawczy z Penn State University.
Wiadomości powiązane z markami najczęściej są prośbą o informację odnośnie danego produktu lub usługi, albo odpowiedzią na tego typu prośbę. Wpisy te kierowane są do znajomych, osób śledzących na Twitterze danego użytkownika, a także do samych firm, do których należą marki.
Jak stwierdził szef zespołu badawczego prof. Jim Jansen z Penn State University, większość omawianych wiadomości odnosi się do marek w tonie pozytywnym. Jego zdaniem wyniki analizy pokazują, że Twitter ma szansę stać się "pod względem wpływu komunikacyjnego" tak samo ważnym narzędziem dla reklamodawców jak poczta e-mail.
źródło: paidContent
Dołącz do dyskusji: 1/5 wiadomości na Twitterze powiązanych z markami