SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1/5 wiadomości na Twitterze powiązanych z markami

Co piąta wiadomość umieszczana w serwisie społecznościowym Twitter zawiera jakiś rodzaj zapytania bądź informacji na temat określonego produktu lub usługi związanego z marką.

Tak wynika z analizy ponad pół miliona wpisów w mikroblogu, przeprowadzonej przez zespół badawczy z Penn State University.

Wiadomości powiązane z markami najczęściej są prośbą o informację odnośnie danego produktu lub usługi, albo odpowiedzią na tego typu prośbę. Wpisy te kierowane są do znajomych, osób śledzących na Twitterze danego użytkownika, a także do samych firm, do których należą marki.

Jak stwierdził szef zespołu badawczego prof. Jim Jansen z Penn State University, większość omawianych wiadomości odnosi się do marek w tonie pozytywnym. Jego zdaniem wyniki analizy pokazują, że Twitter ma szansę stać się "pod względem wpływu komunikacyjnego" tak samo ważnym narzędziem dla reklamodawców jak poczta e-mail.

źródło: paidContent

Dołącz do dyskusji: 1/5 wiadomości na Twitterze powiązanych z markami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl