SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,1 mln widzów Tour de Pologne w TVP1. Ponad 2 mln zł z reklam

Tegoroczny wyścig kolarski Tour de Pologne oglądało łącznie w TVP1 i TVP Sport więcej widzów niż rok temu. Wpływy z reklam nadanych przy relacjach z imprezy wyniosły w Jedynce niemal 2,2 mln zł.

Wyścig Tour de Pologne 2014 zorganizowany został od 3 do 9 sierpnia br. Transmisje z decydujących odcinków poszczególnych etapów zawodów oglądało w TVP1 średnio 1,05 mln widzów. Dało to stacji 13,36 proc. udziału w całym rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Dłuższe relacje z wyścigu, nadawane w TVP Sport, gromadziły przeciętnie 251 tys. oglądających, a udział tego kanału w czasie ich emisji plasował się na poziomie 3,52 proc.  Z kolei transmisje w Eurosporcie miały 75 tys. oglądających przy udziale wynoszącym 1,11 proc.

Średnia widownia Tour de Pologne 2014

Stacja

AMR

SHR%

TVP1

1048107

13,36%

TVP Sport

250668

3,52%

Eurosport

75191

1,11%


W ub.r. średnia oglądalność relacji z Tour de Pologne w TVP1 wyniosła 1,08 mln widzów (14,72 proc. udziału), a w TVP Sport - 115 tys. (1,53 proc.).

W tym roku najwięcej widzów (1,48 mln) zgromadziła transmisja z finałowego etapu wyścigu w Krakowie, który odbył się 9 sierpnia br. Relacja z zakończenia Tour de Pologne była też najpopularniejsza także w TVP Sport - było to 464 tys. osób. Z kolei w Eurosporcie hitem był pierwszy etap imprezy - oglądało go 215 tys. widzów.

Data

Wyścig

Data

AMR

SHR %

TVP1

09-08-2014

KRAKOW - KRAKOW

17:30:19

1479981

20,24%

08-08-2014

BUKOWINA TATRZANSKA - BUKOWINA TATRZANSKA

17:30:18

1370513

15,94%

03-08-2014

GDANSK - BYDGOSZCZ

17:28:20

1133707

11,41%

 

TVP Sport

 

 

 

TVP Sport

09-08-2014

KRAKOW - KRAKOW

16:47:57

464380

6,23%

08-08-2014

BUKOWINA TATRZANSKA - BUKOWINA TATRZANSKA

16:42:01

444213

5,36%

07-08-2014

ZAKOPANE - SZCZYRBSKIE PLESO

16:41:03

361583

4,53%

 

Eurosport

 

 

 

Eurosport

03-08-2014

TOUR DE POLOGNE

17:30:08

214675

2,17%

06-08-2014

TOUR DE POLOGNE

15:17:05

112502

1,88%

08-08-2014

TOUR DE POLOGNE

17:32:32

105532

1,23%


Wpływy Telewizji Polskiej z reklam emitowanych przy transmisjach z Tour de Pologne 2014 w TVP1 wyniosły 2,16 mln zł. W ub.r. relacje w Jedynce i TVP Sport przyniosły łącznie niecałe 2 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Zwycięzcą klasyfikacji generalnej 71. edycji wyścigu został Rafał Majka. Organizatorem Tour de Pologne jest Czesław Lang.

Dołącz do dyskusji: 1,1 mln widzów Tour de Pologne w TVP1. Ponad 2 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Herbert
Jak dobrze, że był w TVP, a nie Polszicie, bo g... byśmy zobaczyli :)
0 0
odpowiedź
User
kamil
To już druga wakacyjna akcja promocyjna " Doładuj 50 zł "
Darmowe doładowania do dowolnej sieci ! Promocja ważna tylko do 18.08.2014 lub do wyczerpania limitów. Więcej informacji na: http://odu.pl/3q5
0 0
odpowiedź
User
kropka.
Kiepskie to wasze info. Warto by podliczyć, po ile zrzuciły się miasta, w których jeździli kolarze, i jaki był podział całości kasy, jakie koszty i kto je opłacał. Komentarze, przygotowane przez miejscowych pr-owców, były jak pięść do oka w stosunku do obrazków, ale jak klient płaci, to dziennikarze największe głupoty czytają. Może Tauron, zamiast pstrzenia tras upiornymi kolorkami, powinien obniżyć nasze rachunki?
0 0
odpowiedź