TVN Media do oferty na 2025 r. wprowadzi kilka nowości, m.in. produkty TVN Max Video i TVN Max CTV Video. Wzrosną też ceny reklam: w pakiecie TVN Max Video o 9-10 proc., a w Premium TV o ok. 6-20 proc. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Stacja TVN szykuje nowy program Magdy Gessler. Tym razem gwiazda kulinarnych programów poprowadzi nowy talk show, w którym znane postacie show biznesu będą odpowiadać na pytania internautów i dementować plotki na swój temat.
Koncesja naziemna dla kanału Metro kończy się 28 grudnia 2025 roku. Jeśli TVN Warner Bros. Discovery chce, żeby została przedłużona, musi złożyć stosowny wniosek najpóźniej rok przed terminem. Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT, informuje Wirtualnemedia.pl, że takowy nie wpłynął. Tymczasem inni nadawcy, którym za ponad rok skończą się koncesje dla kanałów na MUX-8, już takie wnioski złożyli, bądź z dalszej emisji rezygnują.
W listopadzie br. Grupa Polsat-Interia była najpopularniejszym wydawcą portalowym, mając więcej użytkowników niż Grupa Ringier Axel Springer Polska i Grupa Wirtualna Polska. Jeszcze większy zasięg zanotowała Grupa Allegro, zaś Temu pierwszy raz przekroczył poziom 17 mln polskich użytkowników.
W poniedziałek 9 grudnia na antenie TVP3 zadebiutuje codzienny cykl Katarzyny Bosackiej zatytułowany “Kupuj świadomie”. - To wyjątkowy program, który łączy edukację z praktycznymi poradami na święta - zapowiada dyrektor stacji Jakub Sito. Podobne formaty Bosacka prowadziła przez lata w TVN Style.
Na antenę radiowej Trójki wraca słynny dziennikarz muzyczny Piotr Kaczkowski. Z rozgłośnią rozstał się, po wielu dekadach pracy, wiosną 2020 roku.
Ludzie pracujący w branży reklamowej i mediową czują się wypaleni zawodowo, są niezadowoleni z poziomu wynagrodzenia i twierdzą, że praca ma negatywny wpływ na ich samopoczucie. Jako najciekawsze miejsca pracy wskazują Google, Allegro czy Netflixa - wynika z badania zrealizowanego przez Screenlovers we współpracy z branżowymi partnerami.
Serial „Wycieczkowiec”, emitowany w listopadzie na antenie TVN7, oglądało średnio 309 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek przyciągnął przed ekrany 444 tys. odbiorców.
Sąd pierwszej instancji nakazał spółce CDA przekazanie ZAiKS-owi danych dotyczących aktywności na jej portalu w latach 2013-2022. Stowarzyszenie domaga się od spółki zaległych tantiem autorskich, ta nie zgadza się z jego roszczeniami.
Pracownicy Wydawnictwa Bauer i spółki zależnej AKPA Press Polska dostali już obiecane nagrody roczne za ten rok. Nie ma jeszcze jednak żadnych konkretów dotyczących ewentualnych podwyżek ich wynagrodzeń, o które walczą od kilku miesięcy.
Teleturniej „Tak to leciało” w nowym, czwartkowym paśmie i z nowym prowadzącym oglądało w TVP2 średnio pół mln widzów. To zdecydowanie mniej niż rok temu, gdy program emitowano w niedziele.
Telewizja wPolsce24 (Fratria) wprowadziła spore zmiany w swojej popołudniowej ramówce publicystycznej. Z anteny zniknął serwis z informacjami z zagranicy.
Do grona prowadzących „Panoramę” w TVP Info dołączył Marcin Kowalski, który do zespołu stacji dołączył na początku 2024 r., po kilku latach przerwy.
Ruszyła promocja platformy satelitarnej Canal+ związana ze świętami Bożego Narodzenia. Nowi abonenci mogą wybrać w postaci czasowego darmowego dostępu do dodatkowych kanałów telewizyjnych i serwisu streamingowego Max lub nie płacić za wynajem dekodera 4K przez ponad połowę umowy.
Współpracę z Programem I Polskiego Radia zaczęła Agata Kowalska. W ostatnich latach była związana z OKO.press, a wcześniej przez prawie półtorej dekady pracowała w Radiu TOK FM.
Telewizja Polska prowadzi przetarg na usługi dostarczania wyników sportowych i danych statystycznych do serwisu internetowego TVP Sport, aplikacji mobilnych, Smart TV oraz Telegazety - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Trójka byłych showrunnerów hitu „Chirurdzy” tworzy dla brytyjskiej stacji ITV, serial o życiu młodej Elżbiety I na dworze okrytego złą sławą króla Henryka VIII. Ma to być nowe spojrzenie na życie królowej i zmierzenie się z licznymi teoriami spiskowymi na jej temat.
Firma Screen Network zajmie się obsługą reklamową nośników na dworcu kolejowym Warszawa Śródmieście. Umowa została zawarta do końca października 2026 roku.
Na stanowisko wiceprezesa biura reklamy Polsat Media został powołany Piotr Gaweł. Z grupą Cyfrowy Polsat jest związany od czterech lat, wcześniej pracował m.in. w Telewizji Polskiej.
Pod hasłem „Niech mayo co kochają” ruszyła kampania świąteczno-karnawałowa majonezów Mosso, marki należącej do japońskiej firmy Kewpie Corporation, która stawia na wysoką jakość produktów oraz innowacyjną komunikację.