Andrzej Mytych został dyrektorem zarządzającym i wiceprezesem firmy producenckiej Rochstar - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rochstar stawia teraz na własne formaty, zaczął produkować dla platform streamingowych i przeprowadził się też do nowej siedziby.
Agnieszka Zawadzka-Jopek, która w marcu objęła stanowisko programming managera kanałów AXN na polskim rynku, poinformowała o rozwiązaniu z nią umowy. Wyjaśniła, że firma Antenna Entertainment chce kontynuować działalność w naszym kraju bez stanowiska szefa programowego.
Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations wręczono łącznie 101 nagród. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Po raz pierwszy przyznano Kryształowy Spinacz za wzorcowe praktyki przetargowe klienta – trafił do firmy Unilever. Tytułem Gwiazdy PR uhonorowano Magdalenę Brzezińską, która odpowiada za komunikację Grupy Żywiec.
Biuro reklamy Telewizji Polskiej w tym tygodniu poda zasady sprzedaży, które będą obowiązywać reklamodawców w 2025 roku. Zdrożeje koszt dotarcia reklamy - w zależności od poziomu wydatków - nawet o kilkanaście proc. Będzie też mniej niż dotychczas klastrów.
Prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok “Global Ad Spend Forecasts” przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy - dla wydatków w digital (+10 proc.).
Należący do Amazona serwis streamingowy Prime Video zaczął w Polsce sprzedaż pakietu Viaplay Filmy i Seriale. Bibliotekę można przetestować przez tydzień za darmo. Później subskrypcja kosztuje 15 zł miesięcznie.
Średnio 1,5 mln widzów oglądało w TVP1 serial „Gra z cieniem” – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek serii przyciągnął przed telewizory średnio 1,78 mln odbiorców.
Stacja TVN także w tym roku pokaże koncert „Nie idziemy na sylwestra”, który jest zapisem muzycznego wydarzenia z udziałem gwiazd w kameralnym gronie. Kto tym razem zagra na „domówce”, której gospodarzem jest Marcin Prokop?
Naczelny Sąd Administracyjny podtrzymał wyroki dotyczące bezczynności przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Kierowana przez Barta Staszewskiego Fundacja BASTA chciała ukarania Radia Maryja i TV Trwam za homofobiczne wypowiedzi. Tak się jednak nie stało.
W okresie od września do listopada br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło kolejny wzrost - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo w październiku były marki z branży trade, natomiast w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się branża pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal. Wśród największych reklamodawców mediów były w tym okresie Temu, Lidl, Media Expert.
Przed nami 82. gala rozdania Złotych Globów. Wręczenie nagród odbędzie się 5 stycznia 2025 roku. Poznaliśmy nominowanych w kategoriach filmowych, jak i serialowych. Złote Globy, to zapowiedź tego, co może wydarzyć się podczas gali rozdania najważniejszych nagród filmowych roku, czyli Oscarów.
Tegoroczny Mikołajkowy Blok Reklamowy Polsatu zobaczyło mniej widzów niż w ubiegłym roku, ale konto fundacji stacji zasili wyższa kwota. Ile konkretnie udało się uzbierać w ramach charytatywnej akcji Polsatu, która trwa na antenie stacji od pomad dwóch dekad? W tym roku padł kolejny rekord.
Sieć kablowa Inea dołączyła do oferty kanały ViDoc TV oraz Canal+ Extra 5, Canal+ Extra 6, Canal+ Extra 7, które pokazują mecze Ligi Mistrzów w dni, w które rozgrywanych jest wiele meczów jednocześnie.
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
Anna Rabczuk i Wojciech Ostrowski dołączają do zarządu Allegro Brand Experience Agency.
Agencja komunikacji marketingowej LoveBrands Group z okazji 10-lecia na rynku przechodzi rebranding oraz zmiany w strukturze.
Długo wyczekiwany prequel serialu „Dexter” będzie dostępny już od 30 stycznia w ofercie SkyShowtime. Nowy 10-odcinkowy thriller to opowieść o narodzinach ulubionego seryjnego mordercy Ameryki.
Dom mediowy Carat Polska (Dentsu) wygrał przetarg Ministerstwa Cyfryzacji na emisję kampanii informacyjno-promocyjnych o korzyściach z wykorzystywania technologii cyfrowych. Pokonał 7 konkurentów, w tym m.in. Sigmę Bis czy Mastermind Media.
Każda rodzina, która wychowuje co najmniej trójkę dzieci, może zapłacić mniej za Internet światłowodowy i telewizję od Vectry. Operator dołączył bowiem do rządowego programu Karta Dużej Rodziny (KDR).